Betalningar
För våra kunder erbjuder vi olika betalningsalternativ med Klarna, inklusive:
- Direkt kortbetalning- Betala senare inom 30 dagar
- Autogiro
- Månadsfaktura
- Betala nästa månad
De betalningsalternativ som finns tillgängliga för dig med Klarna kommer att synas i kassan när du går vidare till betalning.
Varför kan jag inte välja fakturaalternativet med Klarna?
Vid behandlingen av betalningen gör Klarna en snabbkontroll och granskar eventuella tidigare köp du gjort med dem och om det finns några problem kanske du tillfälligt inte kan välja faktura i kassan. Vi rekommenderar att du kontrollerar detta med Klarna direkt eller väljer ett annat betalningsalternativ.
Det snabbaste sättet att få din faktura är att logga in på ditt personliga Klarna-konto eller använda Klarnas mobilapp. Om du av misstag angav fel e-postadress för betalningen, vänligen kontakta Klarnas kundtjänst, eftersom det tyvärr inte är möjligt för oss att redigera dina personuppgifter i Klarna.
Du kan helt enkelt pausa din betalning genom att logga in på ditt Klarna-konto eller använda Klarnas mobilapp. Genom att gå till betalningen och där välja "Rapportera retur" pausar du betalningen utan extra kostnad tills din retur har behandlats. När vi har behandlat din retur får du uppdaterade betalningsuppgifter från Klarna.